środa, 27 czerwca 2012

Filcowe okładki na zeszyt- z pantofelkiem

Oprócz nowych modeli torebek i biżuterii, powstała także kolekcja filcowych okładek na zeszyty i .... o tym w kolejnych postach:)
Jak widzicie ostatnie pół roku naprawdę było pracowite.
Skoro torebki to czemu nie inne akcesoria. Filc jest tak uniwersalnym i dającym mnóstwo możliwości materiałem.
Na okładki jest idealny.
Filcowa okładka dopasowuje się zarówno do zamkniętego jak i do otwartego zeszytu. Chroni go i usztywnia. Zamykana jest na małą klapeczkę z metalowym zatrzaskiem.
Okładki dają takie możliwości, których nie dają torebki- możliwość artystycznego "wyżycia" się na ilości i bogactwie aplikacji. Ma być kolorowo, błyszcząco i efektownie.
W końcu książkę ocenia się po okładce, musi być oryginalna i przykuwająca uwagę:)

Oto okładka z antracytowego (ciemno- grafitowego) filcu. Jej ozdobą jest ręcznie przyszywany amarantowy pantofelek. Ozdobiłam go koronkową różyczką oraz z cyrkoniami.
Od ponad miesiąca stanowi moją własność i spisuje się doskonale!
Uwielbiam ją, a notatnik, w który ją oprawiłam towarzyszy mi zawsze i wszędzie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz