środa, 3 sierpnia 2011

Elegant new folk


Folk kojarzony niegdyś z prowincjonalną modą i obciachem, dziś ma swój renesans w wielkim stylu
Szczególną popularnością cieszą się ubrania i dodatki przywołujące ludowe motywy, wzory, wycinanki, charakterystyczne, intensywne barwy, a nawet kroje 
Rozkloszowane, marszczone długie spódnice, koszule i bluzki z haftem lub gipiurą to tylko niektóre przykłady zapożyczone z tego iście ludowego stroju

Inspirując się łowickimi wycinankami i charakterystycznymi floralnymi wzorami, stworzyłam torebkę bazującą na kolorystyce szarości i czerni
Nowoczesny wygląd torebka zawdzięcza detalom, takim jak liczne  metalowe nity i rączka z taśmy parcianej



Torebki to projekty autorskie, produkty hand made
Wszelkie kopiowanie zabronione



5 komentarzy:

  1. Nie potrafię zrozumieć, dlaczego dziewczyny tak rzadko czerpią z motywów ludowych. Chętnie wyposażyłabym się w piękną, białą bluzkę z kolorowym haftem. Póki co udało mi się w ubiegłym roku upolować czarną "nietoperkę" z gumką w talii i białym haftem, ale jak dotąd nigdy nie miałam jej na sobie - wciąż czeka na jakąś wyjątkową okazję ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie, dziwię się podobnie jak limonka powyżej:)
    Tym bardziej, że jednocześnie zachwycamy się motywami norweskimi, indyjskimi, afrykańskimi. Cudze chwalimy, swego nie znamy?/wstydzimy się go?-chyba tak...szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super torebki!! Masz talent naprawdę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pachnie mi to plagiatem firmy Goshico

    OdpowiedzUsuń
  5. Goshico?
    Właśnie przejrzałam ich projekty
    Dziewczyny mega utalentowane:)
    W sumie porównanie do nich mi imponuje:)
    Ale wiesz ile ludzi tworzy dziś torebki filcowe?
    Każdy artysta ma swój styl
    Ja też- jak zauważyłaś każda moja torebka jest inna, ale jednak coś je łączy
    Zachęcam aby poszerzyć horyzonty a nie opierać się na jednym skojarzeniu
    A folkowe motywy nie są własnością tych Pań:)

    OdpowiedzUsuń