sobota, 23 lipca 2011

Miętowe esy floresy i set

Szaleństwo mięty trwa:)
W końcu lato w pełni
Oto kolejna torebka z filcu z miętowym wyciętym i podszytym satyną zawiłym wzorkiem i rączką w tym samym kolorze. Lekkiego blasku dodają szlifowane oczywiście miętowe;) koraliki uzupełniające wzorek




Torebka fantastycznie prezentuje się z setem w podobnej kolorystyce, choć oczywiście można zaszaleć i stworzyć koktajl letnich kolorów:)



Torebki to projekty autorskie, produkty hand made
Wszelkie kopiowanie zabronione

4 komentarze:

  1. Mięta rządzi!

    Od pierwszego wejrzenia spodobały mi się Twoje torebki, a im bardziej im się przyglądam, tym bardziej mi się podobają.

    Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa:)))))))
    Zapraszam do śledzenia nowych wpisów:)
    Torebek w zanadrzu jest wieeeele więcej
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna torebka, baaardzo mi się podoba:)Fajnie ,że widać podszewkę w moim ulubionym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się Twoje "dzieła" a najbardziej ta szafirowa możesz powiedzieć mi gdzie je można kupić ? mebh@wp.pl

    OdpowiedzUsuń